Ova web stranica koristi kolačiće (cookies). Kliknite ovdje ako se slažete s time ili pogledajte naše uvjete poslovanja.

Proizvod nije dodan
Proizvod uspješno dodan
Proizvod uspješno dodan (zaliha proizvoda je ograničena)

Ukupan iznos: 0,00 EUR

Dostava za HR: 0,00 EUR

Broj artikala u košarici: 0

Pregled košarice Dovrši kupovinu

Paradigma poslovne komunikacije. Teorijski aspekti, stanja i perspektive

Novinarstvo i komunikacije

Perinić, Jadran

Paradigma poslovne komunikacije. Teorijski aspekti, stanja i perspektive

079056

Sveučilišna knjižara

Zagreb?

2008

16×24

tvrdi

159

hrvatski

Cijena: 8,00 EUR

Udžbenik u kojemu autor daje pregled teorijskog okvira organizacijskog komuniciranja, a zatim detaljan prikaz istraživanja provedenog u organizaciji "Sojara d.d.". Unutar perspektive organizacijskog komuniciranja autor objašnjava između ostalog komunikacijske kanale, verbalno i neverbalno komuniciranje, sastančenje... Udžbenik je namijenjen učenicima i studentima koji se susreću sa problematikom ogranizacijskog komuniciranja.

U košarici: 0

Dodaj u košaricu

 
zaokreni za 90 stupnjeva ulijevoprethodnapokreni slidehowsljedećazaokreni za 90 stupnjeva udesno
loading
zatvori
zaustavi slideshowpokreni slidehow