Uvjeti kupnje
REGISTRACIJA
Svatko može pregledavati katalog i stavljati knjige u košaricu, ali samo registrirani i/ili prijavljeni korisnici mogu završiti kupovinu.
Registraciju je potrebno obaviti samo jednom, kasnije kada želite obaviti kupovinu izvršite prijavu pomoću vaše e-mail adrese i lozinke koju ste odabrali prilikom registracije (čuvajte e-mail "obavijest o registraciji"). Link Registracija? otvorit će vam stranicu gdje se možete registrirati kao novi korisnik.
Ukoliko se niste registrirali i nemate lozinku, unos podataka morate ponoviti svaki put kada želite napraviti narudžbu.
KAKO PRONAĆI PROIZVOD KOJI VAS ZANIMA?
Kada dođete na početnu stranicu naše trgovine, vidjet ćete knjige redosljedom kojim su knjige pristizale.
Pod "Izdvojeno", možete pregledati određeni broj knjiga koje smo odabrali kao važne, rijetke i skuplje.
Također možete pregledavati područja i podpodručja klikom na link lijevo na pojedino područje, odnosno podpodručje.
Za brzo traženje upišite željeni pojam u polje "Pretraživanje".
Ukoliko želite pretraživati prema određenim parametrima (ključna riječ, jezik, autor itd), kliknite na link "Napredno pretraživanje".
Kada želite više informacija o knjizi, kliknite na sliku knjige, naziv knjige ili na "opširnije" kako bi se otvorila stranica željene knjige s većom slikom i dodatnim informacijama.
KAKO KUPOVATI?
Kliknite na sličicu ili tekst "dodaj u košaricu" i ubacite u košaricu odabranu knjigu koji želite kupiti. Knjiga će se naći u košarici, a tekst "košarica je prazna" promijenit će se u "iznos: xx,xx kn". Nastavite pregledavati našu ponudu i dodavati druge knjige u košaricu. Prije nego što se odlučite za kupovinu, sadržaj svoje košarice možete mijenjati u bilo kojem trenutku klikom na link "vidi košaricu". Možete povećati ili smanjiti količinu svake knjige u košarici, ili obrisati knjigu iz košarice postavljanjem količine na 0.
Kada ste napunili košaricu željenim knjigama, kliknite na link "vidi košaricu", provjerite stanje košarice i kliknite na "NAPLATI" i dalje slijediti jednostavan proces narudžbe.
Ako se niste prijavili kao već registrirani korisnik, u ovom koraku možete se registrirati kao novi korisnik i ispuniti svoj profil.
U profilu možete spremiti jednu adresu za dostavu računa i više adresa za dostavu. Ukoliko niste upisali nijednu adresu za dostavu, iskoristit će se adresa za dostavu računa. Nakon uspješne prijave, odnosno registracije, na stranici "NAPLATA" moći ćete odabrati željeni način plaćanja i dostave. Ako ste odabrali plaćanje, vidjet ćete potvrdu o vašoj narudžbi, a ukoliko ste odabrali plaćanje kreditnom karticom, trebat ćete na sigurnoj stranici T-Com Pay Waya odabrati vrstu kreditne kartice kojom plaćate i upisati tražene podatke.
Za svaku primljenu narudžbu poslat ćemo vam potvrdu o primitku na vašu e-mail adresu.
NAČIN PLAĆANJA
Naručenu robu možete platiti putem predračuna (internet bankarstvo/virman/opća uplatnica), ili online kreditnim karticama American Express®, MasterCard®, Diners, Maestro ili Visa.
Ukoliko ste odabrali plaćanje predračunom, vidjet ćete potvrdu o vašoj narudžbi koja će vam biti poslana na e-mail.
Nakon uplate traženog iznosa, pošiljka će biti poslana na adresu navedenu u narudžbi.
Ako predračunom plaćate kao pravna osoba, potrebno je u profilu upisati i odgovarajuće podatke - naziv i adresu tvrtke, OIB i žiro račun.
Također, predračunom narudžbu mogu platiti osobe koje ne posjeduju kreditnu karticu.
Ukoliko ste odabrali plaćanje, vidjet ćete potvrdu o vašoj narudžbi koja će vam biti poslana na e-mail. Pošiljka će biti poslana na adresu navedenu u narudžbi.
Ako ste odabrali plaćanje kreditnom karticom, na sigurnoj stranici T-Com Pay Waya odaberite vrstu kreditne kartice kojom plaćate (American Express, MasterCard, Visa, Maestro ili Diners) i upišite tražene podatke.
Kontrolni broj je troznamenkasti ili četveroznamenkasti broj otisnut na kartici, koji se ne pohranjuje na magnetskoj traci kartice niti se pojavljuje na računima i potvrdama trgovaca. Kontrolni broj služi kao dokaz da fizički posjedujete karticu u trenutku online kupnje i smanjuje mogućnost zlouporabe.
Položaj kontrolnog broja ovisi o kartici. Za izabranu karticu unesite odgovarajući kontrolni broj prema sljedećim uputama.
Na American Express karticama izdanim u Hrvatskoj koje počinju znamenkama 3775 postoji troznamenkasti kontrolni broj otisnut na poleđini kartice (posljednja desna grupa od 3 znamenke) kojeg je potrebno upisati. Za ostale American Express kartice potrebno je upisati četveroznamenkasti broj otisnut na prednjoj strani kartice.
Prilikom plaćanja MasterCard, Maestro ili Visa karticama potrebno je upisati troznamenkasti broj (posljednja desna grupa od 3 znamenke) koji je otisnut na poleđini kartice u potpisnom polju. Ako na Maestro kartici nije otisnut kontrolni broj, njegov upis nije obvezan.
Sve osobne podatke o korisniku kartice, potrebno je upisati koristeći samo slova engleske abecede. Ne koristiti hrvatske dijakritičke znakove (č, ć, đ, š, ž) ili znakove nekih drugih jezika (ß, ç, ä, ë, ö i slično). Umjesto njih pisati c, dj, s, z ili druge odgovarajuće znakove.
Ime i prezime - potrebno je upisati točno kao na kartici (bez čćđšž) koristeći slova engleske abecede.
Adresa, Mjesto, Poštanski broj, Država - upisuje se točno kako je napisana na računu koji korisnik prima od kartičara (bez čćđšž) koristeći slova engleske abecede.
Broj telefona - upisati broj koji se može nazvati u slučaju potrebe provjere narudžbe.
E-mail adresa - upisati važeću e-mail adresu na koju će se poslati obavijesti o autorizaciji, terećenju kartice ili otkazivanju transakcije.
Kada kliknete KUPI, vidjet ćete potvrdu o vašoj narudžbi koja će vam biti poslana na vašu e-mail adresu.
T-Com Pay Way sustav poslat će vam potvrdu na e-mail o autorizaciji vaše kartice za navedeni iznos, tek kada vaša pošiljka bude spremna za isporuku.
Napomena: Vaša kartica u ovom trenutku još nije terećena za navedeni iznos. Podaci su provjereni i najavljen je vaš trošak. Tek kada vaša pošiljka bude spremna za isporuku naplatit ćemo transakciju za potreban iznos (može biti jednak ili manji autoriziranom ako smo vam iz nekog razloga poslali samo dio narudžbe u dogovoru s vama).
Radi vaše zaštite, Pay Way sustav nam ne dopušta naplatu većeg iznosa niti uvid u vaš broj kreditne kartice.
Vidimo samo broj transakcije koji se šalje na naplatu ili otkazivanje prema kartičaru.
Kada otkažemo naplatu transakcije ili ju pošaljemo na naplatu, T-com Pay Way sustav će vam opet poslati potvrdu na e-mail.
Pay Way sustav onemogućava sudionicima u procesu kupnje pristup podacima za koje nisu ovlašteni: banka, primjerice, može vidjeti samo financijske podatke, ali ne i podatke o sadržaju kupnje, dok, s druge strane, mi vidimo samo podatke o sadržaju kupnje, ali ne i financijske informacije o kupcu (broj kartice, stanje i sl.).
SIGURNOST PLAĆANJA
Sigurnost podataka na putu između vašeg računala i poslužitelja usluge T-Com Pay Way sustava osigurana je korištenjem enkripcije i sigurnosnim protokolom.
Enkripcija je proces koji pretvara običan tekst u šifrirani tekst korištenjem algoritama te tajnih i javnih ključeva. Podaci koji se prenose preko ovih stranica zaštićeni su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola. SSL protokol enkriptira podatke prilikom unosa preko web sučelja čime stvara siguran kanal za prijenos informacije i onemogućava nedozvoljeni pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i servera, i obratno. Korisnički podaci koji se prenose Internetom zaštićeni su 128 bitnim SSL protokolom enkripcije podataka. 128 bitna enkripcija sa SSL protokolom je trenutno najjači standard u zaštiti komunikacija i razmjene podataka preko Interneta i koriste ga svi ozbiljni korisnici koji djelomično ili u potpunosti obavljaju određenu komunikaciju preko Interneta.
Poslužitelj koji obavlja online plaćanje nalazi se u privatnoj mreži zaštićenoj dvostrukim slojem vatrozida (firewall) i sprečava neautorizirani pristup. Razmjena podatka između T-Com-a i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja se korištenjem privatne mreže koja nema pristup na Internet i potpuno je zaštićena od neautoriziranog pristupa korištenjem ISO 8583 protokola.
ZAŠTITA POVJERLJIVIH PODATAKA
Obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca.
Prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i informiramo kupce o načinu njihova korištenja.
Obvezujemo se da podatke o našim korisnicima nećemo razmjenjivati i (ili) prodavati, te na bilo koji način dati na uvid trećim stranama.
Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.
DOSTAVA
Naručene proizvode dostavljamo poštom, ili ako Vi hoćete dostavnom službom po Vašem izboru (Vi plaćate dostavu). Naručenu robu predajemo na dostavu u roku jednog radnog dana. Ukoliko zbog nekog razloga nismo u mogućnosti izvršiti isporuku naručene robe, obavijestit ćemo vas putem e-maila i/ili telefonski.
Svi proizvodi su prije predaje dostavljačima detaljno pregledani.
Ukoliko sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi, obavjestite nas i vratite nam pošiljku, a mi ćemo vam poslati ispravni proizvod na naš trošak.
Ako pri primitku pošiljke primjetite oštećenja nastala u transportu, niste dužni preuzeti pošiljku, već ju vratite dostavljaču te nas obavijestite o tome. Dostavljač će nam vratiti oštećenu pošiljku, a vama će biti poslana nova pošiljka.
KOMUNIKACIJA
Na vašu e-mail adresu automatski se šalju različite poruke nakon obavljenih aktivnosti (potvrda o registraciji, potvrda narudžbe, obavijest o isporuci ili otkazivanju, potvrda o terećenju kartice ili otkazivanju transakcije). Zbog toga je nužno korištenje ispravne i važeće e-mail adrese, kako bi poruke s potrebnim informacijama stigle do vas.
Važno: na poruke s automatski generiranih obavjesti nemojte odgovarati, već nas u slučaju potrebe kontaktirajte na:
telefon/faks: + 385 1 4819629
e-pošta: info@antikvarijatzz.hr
ili pismenim putem na adresu
Diskobolos d.o.o. za trgovinu, posredovanje i usluge
Graberje 150
10090 Zagreb
REKLAMACIJE
Za sve eventualne reklamacije kontaktirajte nas na:
telefon/faks: + 385 1 4819629
e-pošta: info@antikvarijatzz.hr
ili pismenim putem na adresu
Diskobolos d.o.o. za trgovinu, posredovanje i usluge
Graberje 150
10090 Zagreb
MB 0165778
OIB 12803615144
Informativni obrazac o pravu na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji
Informativni obrazac o pravu na jednostrani raskid ugovora iz članka 74. stavka 1. Zakona o zaštiti potrošača
Ovim dokumentom informira se kupca o pravu, ne navodeći razloge za to, na jednostrani raskid ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija ili sklopljenog na daljinu u roku od 14 dana. Navode se prava i obveze potrošača, kao i obveze i prava trgovca. U tu svrhu, u nastavku, navode se neki od članaka Zakona o zaštiti potrošača (neki u cjelosti, a neki samom djelomično).
Pravo na jednostrani raskid ugovora
Opće odredbe
Članak 72.
(1) Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.
(2) U slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.
(3) Ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.
(4) Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka robe.
(5) U slučaju sklapanja ugovora o uslugama, ugovora o isporuci vode, plina ili električne energije koji se prodaju u neograničenom obujmu ili neograničenoj količini te isporuci toplinske energije, kao i u slučaju sklapanja ugovora kojemu je predmet digitalni sadržaj koji nije isporučen na tjelesnom mediju, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana sklapanja ugovora.
Način korištenja prava na jednostrani raskid ugovora
Članak 74.
(1) Potrošač je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga Zakona obavijestiti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor.
(2) Sadržaj i oblik obrasca iz stavka 1. ovoga članka propisuje pravilnikom ministar nadležan za područje zaštite potrošača.
(3) Ako trgovac na svojoj mrežnoj stranici omogući potrošaču jednostrani raskid ugovora, potrošač može jednostrano raskinuti ugovor tako da obrazac za jednostrani raskid ili drugu nedvosmislenu izjavu o raskidu ispuni i pošalje trgovcu elektroničkim putem.
(4) U slučaju iz stavka 3. ovoga članka trgovac je dužan, bez odgađanja, dostaviti potrošaču potvrdu o primitku izjave o raskidu na trajnom mediju.
(5) Izjavu o raskidu ugovora potrošač je dužan poslati prije isteka roka za raskid ugovora predviđenoga u člancima 72. i 73. ovoga Zakona.
(6) Potrošač je dužan dokazati da je svoje pravo na jednostrani raskid ugovora ostvario u skladu s odredbama ovoga članka.
Učinak jednostranog raskida ugovora
Članak 75.
(1) Iskoristi li potrošač svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga Zakona, strane nisu dužne ispuniti svoje obveze iz ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija i ugovora sklopljenog na daljinu, odnosno u slučaju da je ponudu za sklapanje ugovora dao potrošač, strane nisu dužne sklopiti ugovor.
(2) U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora, u skladu s odredbama ovoga odsjeka.
(3) Potrošač nije dužan naknaditi nikakve troškove koji bi bili posljedica korištenja njegova prava na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga Zakona, osim onih predviđenih člankom 76. stavkom 2. i člankom 77. ovoga Zakona.
Obveze trgovca u slučaju jednostranog raskida ugovora
Članak 76.
(1) Iskoristi li potrošač svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga Zakona, trgovac mora bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest o odluci potrošača da raskida ugovor sukladno članku 74. ovoga Zakona, vratiti potrošaču sve što je ovaj platio na temelju ugovora.
(2) Iznimno od stavka 1. ovoga članka, trgovac nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio trgovac.
(3) Kod ugovora o kupoprodaji, osim ako nije ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, trgovac mora izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu roba bude vraćena, odnosno, nakon što mu potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag trgovcu, ako bi o tome trgovac bio obaviješten prije primitka robe.
(4) Trgovac mora izvršiti povrat plaćenoga iz stavka 1. ovoga članka služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio potrošač prilikom plaćanja osim ako potrošač izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da potrošač ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat
Obveze potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora
Članak 77.
(1) Osim ako je trgovac ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, potrošač mora izvršiti povrat robe bez odgađanja a najkasnije u roku od 14 dana od kada je, sukladno članku 74. ovoga Zakona, obavijestio trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor.
(2) Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu iz stavka 1. ovoga članka na vrijeme ako prije isteka roka iz stavka 1. ovoga članka pošalje robu ili je preda trgovcu, odnosno osobi koju je trgovac ovlastio da primi robu.
(3) Potrošač mora snositi samo izravne troškove povrata robe, osim ako je trgovac pristao snositi te troškove ili ako je trgovac propustio obavijestiti potrošača o tome da je dužan snositi te troškove.
(4) Ako je, kod ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija, roba u trenutku sklapanja ugovora bila dostavljena potrošaču u njegov dom, trgovac mora preuzeti robu na svoj trošak ako robu, zbog njezine prirode, nije moguće vratiti na uobičajeni način poštom.
(5) Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora
Članak 79.
Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako je:
3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
13. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.
Zamjene, reklamacije i povrat proizvoda i prigovori
Povrat robe moguć je u roku od 14 dana od dana kupnje putem Diskobolos Internet prodavaonice ne navodeći za to razlog, sukladno članku 72. Zakona o zaštiti potrošača (NN br. 41/14).
U obliku Informativnog obrazca o pravu na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji, navode se prava i obveze potrošača, kao i obveze i prava trgovca u slučaju ostvarivanja prava korisnika na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN br. 41/14, članak 10.) tvrtka Diskobolos d.o.o. se obvezuje zaprimiti pismeni prigovor korisnika na izvršenu uslugu te na isti odgovoriti pismeno u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Prigovor na kvalitetu usluga Diskobolosa korisnici mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:
Diskobolos d.o.o.
Graberje 150, 10090 Zagreb,
ili na e-mail adresu: info@antikvarijatzz.hr
odnosno na telefax broj: 01/4819629
Diskobolos se obvezuje dati odgovor na prigovor u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
Korisnik treba uz prigovor dostaviti podatke za dostavu odgovora: Ime, prezime i adresu.
Povrat uplate
U slučaju nemogućnosti isporuke naručenih proizvoda, ili isporuke istovjetnih zamjenskih proizvoda, korisniku će se ponuditi proizvodi jednakih, ili sličnih, karakteristika i cijene. Ako kupac ne prihvati takvu ponudu Diskobolos d.o.o. se obvezuje izvršiti povrat sredstava u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada je zaprimljena obavijest o raskidu ugovora o kupoprodaji, na račun korisnika s kojeg su sredstva uplaćena. U slučaju povrata sredstava, povrat troškova poštarine nije uključen.